ghi5laine.reismee.nl

Shepparton

Deze week ben ik in Shepparton, een plaatsje (echt een gat) 2 uur boven Melbourne. De bedoeling was om een weekje te gaan werken, omdat ik op Marije wacht die vanuit Sydney moet komen. (we gaan samen de Great Ocean Road doen en vervolgens door naar Adelaide)
Maar omdat het seizoen op zn einde loopt is er helaas niet veel werk meer over. Gisteren heb ik dus voor het eerst in mn leven fruit geplukt, namelijk druiven. Is goed te doen als je alle vliegen, bijen, kevers, torren en spinnen maar negeert. Ik heb 10 kratten gevuld in 1 ochtend. Ik hoop dat ik van de week dus nog kan werken.

De dagen in Melbourne heb ik veel gewandeld en bekeken en lekker in parken gechilled. Ook ben ik daar naar de Formule 1 race in Albert Park geweest, wat super vet/ cool was en heb er ontzettend van genoten.

Verder is de planning dus dat ik a.s. maandag weer terug ga met de trein naar Melbourne en dan richting Adelaide ga.

En verder ter info; weet nog steeds niet hoe ik het met mn foto's moet doen, ik probeer er een aantal op mn hyves te zetten (gewoon een paar, weten jullie tenminste wat ik uitspook), omdat de de foto's daar wel worden opgeload. Sorry voor de mensen die geen hyves hebben, maar weet voor nu geen ander manier en de meeste PC hebben geen programma waar ik mn foto's mee kan verkleinen dat deze wel worden opgeload.

XOXO

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active