ghi5laine.reismee.nl

Up-date

Hehehe....hier weer bericht van mij......Sorry dat het zolang duurde maar heb de afgelopen dagen veel gedaan en geen tijd gehad voor uitgebreid internet. Ook kan ik er 1 2 3 geen foto's op de site zetten, dus hier moet ik een ander manier voor vinden, dit wil ik van de week doen, zodat jullie ook iets te zien hebben

Hier kort samengevat wat ik allemaal heb gedaan:

Singapore was erg leuk, hebben hier een tour gehad door Singapore. Erg mooi, lekker warm, mooi en schoon land!!!!

Sydney;
20 maart aangekomen in Sydney. Heb al veel bekeken; Opera House, Sydney Harbour Bridge, Darling Harbour, Queen Victoria Building ( voor de shoppers onder ons) en vind het erg super vet hier. en ik wil nu al niet meer terug naar Nederland.....was een grapje.

Morgen 25 maart ga ik met de trein naar Melbourne, waar ik zondag naar de Formul1 race ga......lekker autotjes kijken!!!!

Tot zover....ik ga kijken wat ik met mn foto' kan doen. Jullie horen van me

XOXO

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active